[O1] po regeneracji turbo błąd !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jo_ker
    Classic
    • 2006
    • 24

    [O1] po regeneracji turbo błąd !!!

    Ale że aż tak głośno Nagrane komórką
    jo_ker
  • daniel0607
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2005
    • 770

    #2
    [O1] po regeneracji turbo błąd !!!

    A więc graty w turbo wymienione ale wywala bład :
    4C69 - elek.zawór przełączania rury dolot. przerwa/zwarcie do masy

    Wie ktoś gdzie on jest umiejscowiony?
    Pilnie proszę o pomoc...

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      daniel0607, jaki powód regeneracji?

      Nie masz kogoś kto ma normalnego Vaga ross techa ?
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • daniel0607
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 770

        #4
        Ziomal, łożyska i wirnik w suszarce + mieszek czyli full options 210 kkm robi swoje :wink:
        mam ale dopiero w Olsztynie, na Bosch pokazuje właśnie tak jak opisałem

        Komentarz

        • kenw
          Drive
          • 2007
          • 62
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          To jest chyba błąd 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground (zawór klapy w kolektorze dolotowym (N239): przerwa lub zwarcie z masą).

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez kenw
            To jest chyba błąd 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground (zawór klapy w kolektorze dolotowym (N239): przerwa lub zwarcie z masą).
            Czyli EGR.


            Daniel , posprawdzaj czy kabeli nie są po przecierane czy cuś.
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #7
              Zamieszczone przez kenw
              To jest chyba błąd 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground (zawór klapy w kolektorze dolotowym (N239): przerwa lub zwarcie z masą).
              To nie chodzi o EGR

              W tym przypadku błąd dotyczy zaworka N239 który jest w zaznaczonym miejscu i steruje klapą gaszącą.
              Często łamie się mocowanie tego zaworka i spada w dół na kolektor wydechowy.
              Jak zaworek się przytopi od gorącego kolektora, to komputer pokazuje taki błąd.
              Załączone pliki
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • daniel0607
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 770

                #8
                No ale jesteście pewni że to dotyczy mojego błędu
                4C69 - elek.zawór przełączania rury dolot. przerwa/zwarcie do masy

                [ Dodano: Nie 08 Lut, 09 09:20 ]
                No a ten zaworek faktycznie u mnie dyndał więc opcja jakaś jest, no ale gdybaniem się nie naprawi.

                Komentarz

                • kenw
                  Drive
                  • 2007
                  • 62
                  • Octavia I (1U2)
                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez daniel0607
                  No ale jesteście pewni że to dotyczy mojego błędu
                  4C69 - elek.zawór przełączania rury dolot. przerwa/zwarcie do masy
                  Tak, to jest ten błąd. 4C69 to jest 19561 w zapisie szesnastkowym.

                  Komentarz

                  • daniel0607
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 770

                    #10
                    Dziękuje panowie, to jest właśnie ten zaworek.Problem rozwiązany

                    Komentarz

                    Pracuję...